VoxelMaze I. - animace a optimalizaze UX
VoxelMaze I. - UX animation and optimization
dc.contributor.advisor | Richtr Radek | |
dc.contributor.author | Mariia Korshunova | |
dc.date.accessioned | 2021-08-27T22:51:57Z | |
dc.date.available | 2021-08-27T22:51:57Z | |
dc.date.issued | 2021-08-27 | |
dc.identifier | KOS-862365798805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/96887 | |
dc.description.abstract | Hlavní cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat uživatelské rozhraní pro aplikaci VoxelMaze, která vznikla v týmu studentů oboru Počítačová grafika v rámci předmětu BI-SP1.2. Rozhraní hry VoxelMaze, původně navržené na míru laboratoři SAGElab, je v rámci této práce upraveno pro širší použití pomocí analýzy existujících úspěšných her, kde byly vyjeveny klíčové vlastnosti doporučené k implementaci. Poté byly vytvořeny náčrty řešení pro VoxelMaze, které byly i následně provedeny. Druhým cílem práce je návrh a realizace animací hlavních herních postav aplikace. Prozkoumala jsem existující možností animace a vybrala nejvhodnější metodu pro grafiku aplikace VoxelMaze. Po vytvoření prototypů pohybů byla implementována vylepšená animace. Výsledkem mé práce je implementované uživatelské rozhraní a realizované animace herních postav, čímž se zlepšil celkový dojem uživatele z aplikace. | cze |
dc.description.abstract | One of the goals of this bachelor thesis is to design and implement a user interface for the VoxelMaze application, which was developed by a team of Computer Graphics students in the BI-SP1.2 course. Initially, I analyzed several existing successful games to highlight the key features recommended for implementation, then sketched solutions for VoxelMaze, which were then implemented and tested by selected candidates from the same specialization. The second goal of the work is to design and implement animations of the main game characters of the application. I explored existing animation options and chose the most suitable method for the graphics of the VoxelMaze application. After prototyping the movements, animation was implemented. As a result of my work, the user interface and animations of the game characters were implemented, improving the overall user experience of the application. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | VoxelMaze | cze |
dc.subject | animace | cze |
dc.subject | uživatelské rozhraní | cze |
dc.subject | multiplayer | cze |
dc.subject | SAGE2 | cze |
dc.subject | testování | cze |
dc.subject | VoxelMaze | eng |
dc.subject | animation | eng |
dc.subject | user interface | eng |
dc.subject | multiplayer | eng |
dc.subject | SAGE2 | eng |
dc.subject | testing | eng |
dc.title | VoxelMaze I. - animace a optimalizaze UX | cze |
dc.title | VoxelMaze I. - UX animation and optimization | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Bernhauer David | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika 2009 | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1729]