Zobrazit minimální záznam

VoxelMaze I. - UX animation and optimization



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorMariia Korshunova
dc.date.accessioned2021-08-27T22:51:57Z
dc.date.available2021-08-27T22:51:57Z
dc.date.issued2021-08-27
dc.identifierKOS-862365798805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/96887
dc.description.abstractHlavní cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat uživatelské rozhraní pro aplikaci VoxelMaze, která vznikla v týmu studentů oboru Počítačová grafika v rámci předmětu BI-SP1.2. Rozhraní hry VoxelMaze, původně navržené na míru laboratoři SAGElab, je v rámci této práce upraveno pro širší použití pomocí analýzy existujících úspěšných her, kde byly vyjeveny klíčové vlastnosti doporučené k implementaci. Poté byly vytvořeny náčrty řešení pro VoxelMaze, které byly i následně provedeny. Druhým cílem práce je návrh a realizace animací hlavních herních postav aplikace. Prozkoumala jsem existující možností animace a vybrala nejvhodnější metodu pro grafiku aplikace VoxelMaze. Po vytvoření prototypů pohybů byla implementována vylepšená animace. Výsledkem mé práce je implementované uživatelské rozhraní a realizované animace herních postav, čímž se zlepšil celkový dojem uživatele z aplikace.cze
dc.description.abstractOne of the goals of this bachelor thesis is to design and implement a user interface for the VoxelMaze application, which was developed by a team of Computer Graphics students in the BI-SP1.2 course. Initially, I analyzed several existing successful games to highlight the key features recommended for implementation, then sketched solutions for VoxelMaze, which were then implemented and tested by selected candidates from the same specialization. The second goal of the work is to design and implement animations of the main game characters of the application. I explored existing animation options and chose the most suitable method for the graphics of the VoxelMaze application. After prototyping the movements, animation was implemented. As a result of my work, the user interface and animations of the game characters were implemented, improving the overall user experience of the application.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVoxelMazecze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectuživatelské rozhranícze
dc.subjectmultiplayercze
dc.subjectSAGE2cze
dc.subjecttestovánícze
dc.subjectVoxelMazeeng
dc.subjectanimationeng
dc.subjectuser interfaceeng
dc.subjectmultiplayereng
dc.subjectSAGE2eng
dc.subjecttestingeng
dc.titleVoxelMaze I. - animace a optimalizaze UXcze
dc.titleVoxelMaze I. - UX animation and optimizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBernhauer David
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam