Zobrazit minimální záznam

Automated Music Generation



dc.contributor.advisorSurynek Pavel
dc.contributor.authorAdam Beckert
dc.date.accessioned2021-08-26T22:52:05Z
dc.date.available2021-08-26T22:52:05Z
dc.date.issued2021-08-26
dc.identifierKOS-882931054605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/96786
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá algoritmickým generováním hudby. Práce shrnuje aktuální řešení automatické kompozice a jejich výsledky. Jsou zde převážně zmíněné rozdíly mezi jednotlivými přístupy a jejich nevýhodami.~V další části jsou popsány prvky z hudební teorie, teorie jazyků a základy pravděpodobnosti. Ty jsou dále využity k vytvoření systému ke generování přechodu mezi dvěma skladbamy. Praktická část definuje omezení na skladby použité pro generování. Skladby jsou definované ve formátu MIDI. Dále je práce rozdělena do dvou částí: analýzy skladeb a procesu generování. U analýzy je použito znalosti z teorie hudby pro reprezentaci a analýzy skladeb. Následně s použitím Markovových řetězců je vytvořen model, který slouží ke generování nové skladby. Testování je následně provedeno se čtyřmi písní a vzniklé skladby jsou posouzeny dobrovolníkem za pomoci předem definovaných charakteristik.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis describes the algorithmic generation of music, it gives an overview of existing solutions in the process of automatic composition and their results. This summary predominantly describes the advantages and disadvantages of different approaches to the issue. The next section describes structures from music theory, state transition systems, and probabilistic introduction. These structures are the basis for the synthesis of the transition between two songs. The practical part defines constraints on the MIDI songs used as input to the system. The system is separated into two parts: the analyzer and the generator. The analysis uses concepts from music theory to create an internal representation, which is then used to create Markov chains. This model and other attributes from the analysis are then given to the generator. The system is subjectively evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecthudbacze
dc.subjectteorie hudbycze
dc.subjectgenerování hudbycze
dc.subjectstavové systémycze
dc.subjectScalacze
dc.subjectMarkovovy řetězcecze
dc.subjectmusiceng
dc.subjectmusic theoryeng
dc.subjectautomatic music generationeng
dc.subjectalgorithmic compositioneng
dc.subjectstate transition systemeng
dc.subjectScalaeng
dc.subjectMarkov chainseng
dc.titleAutomatické generování hudbycze
dc.titleAutomated Music Generationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeFriedjungová Magda
theses.degree.disciplineTeoretická informatikacze
theses.degree.grantorkatedra teoretické informatikycze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam