Zobrazit minimální záznam

Innovation in the Online Food Sales Market



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorAneta Granátová
dc.date.accessioned2021-06-20T22:51:22Z
dc.date.available2021-06-20T22:51:22Z
dc.date.issued2021-06-20
dc.identifierKOS-1086044627005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95660
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce jsou inovace na trhu online prodeje potravin společnosti Ko-šík.cz a Rohlík.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá inovacemi, typy inovací, jejich úspěšností, inovačním procesem, technikami a metodami a také situační analýzou. Druhá část je praktická, která představuje obě společnosti, jejich situační analýzu a jejich inovační aktivity. V této části jsou také obě společnosti porovnány z několika hledisek. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, kolik lidí využívá nákup potravin on-line, zda jsou s touto službou spokojeni a jaké zlepšení by ocenili. Veškeré návrhy na zlepšení pro obě společnosti byly vyhodnoceny v poslední části této práce.cze
dc.description.abstractThe subject of research of this diploma thesis are innovations in the market of online food sales of the company Košík.cz and Rohlík.cz. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The first part of the thesis is the theoretical part, which deals with innovations, types of innovations, their success, innovation process, techniques and methods, as well as situation analysis. The second part of this thesis is the practical part, which presents both companies, their situation analysis and their innovative activities. In this section of the diploma thesis, the two companies are also compared from several points of view. The aim of the questionnaire survey was to find out how many people use to buy food online, whether they are satisfied with this service and what improvement they would appreciate. All suggestions for improvement for both companies were evaluated in the last part of this work.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectInovacecze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectonline prodej potravincze
dc.subjectKošík.czcze
dc.subjectRohlík.czcze
dc.subjectInnovationeng
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectonline food saleseng
dc.subjectKošík.czeng
dc.subjectRohlík.czeng
dc.titleInovace na trhu online prodeje potravincze
dc.titleInnovation in the Online Food Sales Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJemala Marek
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam