Zobrazit minimální záznam

Design and Implementation of Bird Flight in a Virtual 3D Environment



dc.contributor.advisorKlán Petr
dc.contributor.authorJakub Schinko
dc.date.accessioned2021-06-17T22:53:46Z
dc.date.available2021-06-17T22:53:46Z
dc.date.issued2021-06-17
dc.identifierKOS-1201011482705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95505
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem a následnou implementací mechanik, které slouží jako základ hry na virtuální realitu, napsané v enginu Unreal Engine. Nejprve práce pojednává o aktuálním vývoji technologie virtuální reality a způsobu vývoje tohoto odvětví. V práci se dále rozebírá implementace jednotlivých herních mechanik. Mezi jednotlivé implementace patří pohyb hráče ve VR simulující ptačí let, systém herní AI zabývající se simulací ptáků v hejnech a tvorba 3D scény, ve které se hráč nachází. Dále práce obsahuje testování jednotlivých mechanik a shrnutí budoucího vývoje této práce.cze
dc.description.abstractThis thesis pursues design and implementation of mechanics, which serve as a building block of a virtual reality game written in Unreal Engine. At firt, thesis describes current development of VR technology and prognosis referring its future impact. The thesis then describes individual VR mechanics. Described mechanics are bird flight as VR locomotion mechanic, bird flocking system as main game AI and algorithms referring to level design in VR. At last, thesis contains findings that were observed during testing.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectUnreal Enginecze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectflocking algoritmuscze
dc.subjectptačí hejnacze
dc.subjectpohyb ve VRcze
dc.subjectlevel designcze
dc.subjectUnreal Engineeng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectflocking algorithmeng
dc.subjectbird flockseng
dc.subjectVR locomotioneng
dc.subjectlevel designeng
dc.titleNávrh a implementace simulátoru ptačího letu ve virtuálním 3D prostředícze
dc.titleDesign and Implementation of Bird Flight in a Virtual 3D Environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeNovák Jiří
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam