Návrh a implementace simulátoru ptačího letu ve virtuálním 3D prostředí
Design and Implementation of Bird Flight in a Virtual 3D Environment
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Schinko
Vedoucí práce
Klán Petr
Oponent práce
Novák Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a následnou implementací mechanik, které slouží jako základ hry na virtuální realitu, napsané v enginu Unreal Engine. Nejprve práce pojednává o aktuálním vývoji technologie virtuální reality a způsobu vývoje tohoto odvětví. V práci se dále rozebírá implementace jednotlivých herních mechanik. Mezi jednotlivé implementace patří pohyb hráče ve VR simulující ptačí let, systém herní AI zabývající se simulací ptáků v hejnech a tvorba 3D scény, ve které se hráč nachází. Dále práce obsahuje testování jednotlivých mechanik a shrnutí budoucího vývoje této práce. This thesis pursues design and implementation of mechanics, which serve as a building block of a virtual reality game written in Unreal Engine. At firt, thesis describes current development of VR technology and prognosis referring its future impact. The thesis then describes individual VR mechanics. Described mechanics are bird flight as VR locomotion mechanic, bird flocking system as main game AI and algorithms referring to level design in VR. At last, thesis contains findings that were observed during testing.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]