Zobrazit minimální záznam

Bridge replacement on D1 motorway



dc.contributor.advisorDrahorád Michal
dc.contributor.authorDavid Franěk
dc.date.accessioned2021-06-15T22:52:36Z
dc.date.available2021-06-15T22:52:36Z
dc.date.issued2021-06-15
dc.identifierKOS-1196778116605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95333
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je návrh kompletní výměny původního mostu na dálnici D1, ev. č. D1- 137.1 na úseku 12 – EXIT 90 HUMPOLEC – EXIT 104 VĚTRNÝ JENÍKOV. Jedná se o spojitou konstrukci o dvou symetrických polích s rozpětím 15,32 + 15,32 m, tvořenou dodatečně předpjatými deskovými prefabrikáty. Střední pilíř je s nosnou konstrukcí mostu spojen rámově, nosná konstrukce je spojena s krajními opěrami skrze vrubové klouby pod koncovými příčníky, kdy je celý most navržený jako integrovaný. Bakalářská práce je celkem tvořena čtyřmi částmi a to obecným úvodem integrovaných mostech, technickou zprávou, statickým výpočtem a výkresovou dokumentací pro nově navržené řešení mostního objektu. V době vypracování této bakalářské práce již na místě původního mostu stojí nová konstrukce, v rámci této bakalářské práce jsem vypracoval vlastní řešení nové konstrukce na základě podkladů o původním mostním objektu v souladu s požadavky modernizované dálnice D1.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on complete replacemnet of earlier bridge on the D1 motorway, ev. No. D1-137.1 on section 12 – EXIT 90 – HUMPOLEC – EXIT 104 VĚTRNÝ JENÍKOV. The bridge consist of symetrical two spans 15,32 + 15,32 m, which is created by post-tensioned precast slabs. Midlle bentr is conected to bearing structure as embedded. To the vertical abdument is superstracture conecteb by notched joint. Whole bridge structure is designed as integral bridge. Complete bachelor thesis is made by four parts, first – theoretical introduction into integral bridges, second part – technical report, third part – structural analysis and fourth part – drawings of new variant od bridge. At the time of proccesing this bachelor thesis, a new brindge is already standing on the site of earlier bridge. This bachelor thesis is alternative design, which completely respects requirements of D1 motorway modernization.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDálniční mostcze
dc.subjectintegrovaný mostcze
dc.subjectpředpjatý betoncze
dc.subjectprefabrikovaný betoncze
dc.subjectzatížení dopravoucze
dc.subjectzemní tlakycze
dc.subjectzatížení teplotoucze
dc.subjectMotorway bridgeeng
dc.subjectintegrated bridgeeng
dc.subjectprestressed concreteeng
dc.subjectprecast concreteeng
dc.subjecttraffic loadseng
dc.subjectearth pressureeng
dc.subjectthermal loadseng
dc.titleNáhrada dálničního mostu na D1cze
dc.titleBridge replacement on D1 motorwayeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVašátko Radek
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam