Zobrazit minimální záznam

Innovative Marketing Tools for Selected Sports (Case Study, Feasibility Study)



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorNatálie Rejčová
dc.date.accessioned2021-06-11T22:53:27Z
dc.date.available2021-06-11T22:53:27Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifierKOS-1086044690105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95088
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly použity metody analýzy, deskripce a syntézy.cze
dc.description.abstractThis Bachelor thesis deals with the issue of new trends in sports marketing. The basic objective is to describe and analyse in detail the new trends that are finding their application in the field of sports marketing. Methods of analysis, description and synthesis were used.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSportovní marketingcze
dc.subjectsportcze
dc.subjectspecifika sportucze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjecttrendycze
dc.subjectpropaga-cecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectsponzoringcze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectSports marketingeng
dc.subjectsporteng
dc.subjectsports specificseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjecttrendseng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsponsorshipeng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.titleInovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)cze
dc.titleInnovative Marketing Tools for Selected Sports (Case Study, Feasibility Study)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJemala Marek
theses.degree.grantorinstitut veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam