Prokrastinace studujících na střední/vysoké škole
Student Procrastination at Secondary School/University
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lucie Vlková
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou prokrastinačního chování studentů dvou středních škol. Zjišťuje, jak častý je výskyt prokrastinace, jaké důvody studenti uvádějí a zda si jsou svého chování vědomi. Práce má teoreticko-empirický charakter. V úvodních kapitolách jsou shrnuty poznatky nejvýznamnější odborných zdrojů. V empirické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření realizovaného na vzorku 344 studentů za použití standardizované Layovy škály studentské prokrastinace. Výsledky sondy byly poskytnuty vedení obou škol. The bachelor´s thesis deals with the issues related to procrastinational behaviour of students at two secondary schools. The thesis has a theoretical and practical design. Introductory chapters present basic finding of recent resources connected with characteristics of phenomenon of procrastination. In the empirical part, outcomes of quantitative research are discussed. Standard Lay questionnaire was used within the research sample of 344 students. Research results were offered to secondary school management.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]