Zobrazit minimální záznam

Dynamic texture modelling and editing



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorAlžběta Mrkvová
dc.date.accessioned2021-06-11T22:51:36Z
dc.date.available2021-06-11T22:51:36Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifierKOS-862365877105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95030
dc.description.abstractMraky v přírodě se dynamicky mění ve větru a tuto vlastnost chceme vystihnout v počítačové grafice. Ve své bakalářské práci jsem provedla průzkum na téma mraků, existujících řešení jejich simulace a návrh generátoru mraků jako plugin do Blenderu. Tento plugin pomocí buněčného automatu vytváří volumetrické mraky v klíčových snímcích vhodných pro následné vykreslení.cze
dc.description.abstractClouds are dynamically changing in the wind and it is desired to mirror this characteristic in computer graphics. In my thesis, I conduct research on the topic of clouds and the existing approaches to their simulation. I propose an implementation of a cloud generator as a Blender plugin. The plugin generates volumetric clouds using cellular automaton and produces a keyframed animation ready for rendering.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmrakycze
dc.subjectdynamické texturycze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectbuněčný automatcze
dc.subjectBlendercze
dc.subjectcloudseng
dc.subjectdynamic textureseng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjectanimationeng
dc.subjectcellular automatoneng
dc.subjectBlendereng
dc.titleModelování a editece dynamických texturcze
dc.titleDynamic texture modelling and editingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠimeček Ivan
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam