Modelování a editece dynamických textur
Dynamic texture modelling and editing
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Alžběta Mrkvová
Supervisor
Richtr Radek
Opponent
Šimeček Ivan
Field of study
Webové a softwarové inženýrstvíStudy program
Informatika 2009Institutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Mraky v přírodě se dynamicky mění ve větru a tuto vlastnost chceme vystihnout v počítačové grafice. Ve své bakalářské práci jsem provedla průzkum na téma mraků, existujících řešení jejich simulace a návrh generátoru mraků jako plugin do Blenderu. Tento plugin pomocí buněčného automatu vytváří volumetrické mraky v klíčových snímcích vhodných pro následné vykreslení. Clouds are dynamically changing in the wind and it is desired to mirror this characteristic in computer graphics. In my thesis, I conduct research on the topic of clouds and the existing approaches to their simulation. I propose an implementation of a cloud generator as a Blender plugin. The plugin generates volumetric clouds using cellular automaton and produces a keyframed animation ready for rendering.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]