Katalogové trasy pro nákladní vlaky na IV. tranzitním železničním koridoru
Catalogue Freight Train Paths on the 4th Transit Railway Corridor
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martin Chýle
Vedoucí práce
Drábek Michal
Oponent práce
Těhník Richard
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce je zaměřena na prověření možnosti provozu nákladních vlaků na trati IV. tranzitního železničního koridoru mezi Českem a Rakouskem. V úvodu je shrnut stav infrastruktury a omezující podmínky v podobě osobní dopravy. Při konstrukci je kladen zvláštní důraz na kvalitní parametry zkonstruovaných tras, zejména délku a normativ hmotnosti. V závěru práce jsou shrnuty podmínky provozu nákladních vlaků na předmětné trati a doporučení ke konstrukci tras. This thesis is focused on verification of possibility of operation of freight trains on the mainline of 4th Transit Railway Corridor between the Czech Republic and Austria. The introduction summarizes state of the infrastructure and restrictive conditions in the form of passenger transport. During the timetabling of freight train paths, there is a special emphasis on qualitative parametres of these train paths, especially maximum train length and maximum brutto mass of the train. The conclusion summarizes conditions for operation of freight trains on the researched mainline, as well as recommendations for freight timetabling.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [200]