Zobrazit minimální záznam

Complex Use of Social Media in Personal Branding



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorMatyáš Batěk
dc.date.accessioned2021-06-09T22:52:45Z
dc.date.available2021-06-09T22:52:45Z
dc.date.issued2021-06-09
dc.identifierKOS-986692688205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94741
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování na sociálních mediích. Praktická část se poté zaměřuje na vytvoření individuálního plánu na sociálních sítích, který povede k posílení osobního brandu zadavatele.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis Is dealing with the topic of personal branding on social media. In Its theoretical part It describes various modern social media, It defines personal branding and what methods can be used to create and strengthen the personal brand on social media. Practical part Is focused on creating an Individual plan on social media strengthening submitters personal brand.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpersonal brandingcze
dc.subjectosobní značkacze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectsociální síťcze
dc.subjectmediální prostorcze
dc.subjectpersonal brandingeng
dc.subjectpersonal brandeng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectMedia spaceeng
dc.titleKomplexní využití sociálních sítí v personal brandingucze
dc.titleComplex Use of Social Media in Personal Brandingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠikýř Martin
theses.degree.grantorinstitut veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam