Gamestats – kontrola statistik soutěží ledního hokeje
Gamestats – checking of ice hockey statistics
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michal Toman
Vedoucí práce
Huřťák Petr
Oponent práce
Šebek Jiří
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem systému kontrolujícího sbírané statistiky soutěží ledního hokeje. Aplikace byla vytvořena pro společnost eSports.cz, s.r.o. v nové technologii Deno, jejímuž výzkumu se dokument z velké části věnuje. Součástí práce je analýza existujícího systému sběru statistik, konkretizace klientského zadání kontrolní služby a její návrh spolu s implementací. Dokument obsahuje také bližší popis technologie Deno a prozkoumání jejího ekosystému. Kromě toho si také práce klade za cíl porovnat platformu Deno s jejím předchůdcem Node.js. Za účelem komparace byly vyvinuty dva podobně rozsáhlé webové servery, které byly složeny z technologií použitých při implementaci klientem zadané monitorovací služby. Studie podrobuje obě webové aplikace výkonnostním testům a také popisuje proces jejich tvorby z pohledu vývojářské přívětivosti. This bachelor thesis focuses on the development of a system checking the collected statistics of ice hockey competitions.The application was created for the company eSports.cz, s.r.o. in the new Deno technology, the research of which is primarily devoted to the document. The work includes an analysis of the existing system for collecting statistics, the specification of the client assignment of the control service and its design, together with the implementation. The document also provides a more detailed description of the Deno technology and explores its ecosystem. In addition, the work also aims to compare the Deno platform with its predecessor Node.js. For comparative purposes, two similarly large web servers were developed and were composed of technologies used in the implementation of the client-specified monitoring service. The study subjects both web applications to performance tests and describes their creation from a developer-friendliness perspective.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1124]