Zobrazit minimální záznam

The fatigue residual life of the railway bridge in Púchov



dc.contributor.advisorRyjáček Pavel
dc.contributor.authorPavla Fialová
dc.date.accessioned2021-02-24T11:55:41Z
dc.date.available2021-02-24T11:55:41Z
dc.date.issued2021-02-10
dc.identifierKOS-1084809426605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93513
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá dva detaily na ocelovém železničním mostě na Slovensku u stanice Púchov. Most se skládá ze šesti prostě uložených nosníků. První a poslední dvě pole jsou konstrukce spřažené, zatímco dvě hlavní pole jsou tvořeny Langerovými trámy a překlenují rozpětí 124,8 m přes řeku Váh. Řešenými detaily jsou připojení styčníkových plechů pro závěsy na hlavní nosníky Langerových trámů a konzoly pro sloupky protihlukové stěny přivařené k horní pásnici pravého trámu. Konstrukčně jsou tyto detaily navrženy poměrně neobvykle a předpokládá se, že v těchto místech budou vznikat velká normálová napětí. Cílem práce je prověřit jejich namáhání použitím metody hot-spot a stanovit únavovou životnost mostu, jež je na těchto detailech pravděpodobně závislá.cze
dc.description.abstractThe thesis analyses two details of a steel railway bridge in Slovakia near the station Púchov. The bridge consists of six several simple spans. The first and last two spans are composite, while two main spans are formed by the Langer beams and they are crossing the Váh river with the 124,8 m spans. Analysed details are connections of gusset plates for hangers to main beams of the Langer beam-bridge and cantilevers for columns of noise barrier wall, which are welded to top flange of the right beam. These details are designed quite unusually and it is assumed, that high normal stresses can occur in these areas. The aim of the thesis is to analyse and check the stresses using the hot-spot method and predict the residual fatigue life of the bridge, that probably depends on those details.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmostcze
dc.subjectocelovýcze
dc.subjectželezničnícze
dc.subjectLangerův trámcze
dc.subjectúnavacze
dc.subjectúnavová životnostcze
dc.subjecthot-spotcze
dc.subjectkumulace poškozenícze
dc.subjectzatěžovací zkouškycze
dc.subjectvalidacecze
dc.subjectbridgeeng
dc.subjectsteeleng
dc.subjectrailwayeng
dc.subjectLanger beameng
dc.subjectfatigueeng
dc.subjectfatigue lifeeng
dc.subjecthot-spoteng
dc.subjectcumulative damageeng
dc.subjectload testseng
dc.subjectvalidationeng
dc.titleÚnavová životnost železničního mostu v Púchověcze
dc.titleThe fatigue residual life of the railway bridge in Púchoveng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeVlasák Martin
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra ocelových a dřevěných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam