Rekonstrukce železniční trati 061 v úseku Veleliby (mimo) - Jičín (mimo)
Reconstruction of the Railway line nr. 061 in section Veleliby (excluded) - Jicin (excluded)
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Eva Vondráčková
Vedoucí práce
Bret Ondřej
Oponent práce
Janoušek Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem variant rekonstrukce železniční trati č. 061 v úseku Veleliby(mimo) – Jičín (mimo). Jsou zpracovány 3 varianty řešení. Varianta č. 1 – optimalizace respektuje vedení po stávajícím tělese, varianta č. 2 – rekonstrukce na rychlost 80 km/h umožňuje lokální přeložky a varianta č. 3 – rekonstrukce na rychlost 100 km/h je navržena bez výrazných propadů v rychlosti. Pro všechny varianty bylo zachováno napojení odbočujících tratí. Bylo provedeno posouzení stávajících železničních přejezdů a navrženo zrušení části z nich. Práce obsahuje průvodní zprávu, jejíž součástí je fotodokumentace stávajícího stavu, přehlednou situaci variant, situaci každé varianty, podélný profil každé varianty, návrh žst. Rožďalovice pro variantu č.3 a vzorové příčné řezy. The diploma thesis deals with the design of reconstruction in alternatives of railway line No. 061 in section Veleliby (not included) – Jičín (not included). Three alternatives were drawn up. Alternative 1. – optimization respects the line along current substructure, alternative No. 2 – reconstruction design for a speed of 80 km / h allows local relocation and alternative No. 3 – reconstruction design to a speed of 100 km / h is designed without significant drops in speed. For all alternatives, the connections to the branch railway lines were preserved. The current level crossing were assessed and selected crossings were suggested to be cancelled. The thesis contains an accompanying report with photo documentation of current state, general situation and detailed situation of all alternatives, the longitudinal profile of each alternative, the design of the Rožďalovice railway station for alternative No. 3 and sample cross-sections.