Zobrazit minimální záznam

Support services for the Inpemo online game



dc.contributor.advisorMalec Oldřich
dc.contributor.authorPetr Nohejl
dc.date.accessioned2021-01-29T23:51:31Z
dc.date.available2021-01-29T23:51:31Z
dc.date.issued2021-01-29
dc.identifierKOS-962290787505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/92940
dc.description.abstractRešeršní část práce se zabývá online službami integrovatelnými především do online her pro více hráčů. Také jsou v této části diskutovány výhody a nevýhody implementace vlastních online služeb. V praktické části je proveden návrh a implementace některých online služeb integrovaných do online hry Inpemo. Jedná se o autentizační, registrační, matchmaking a notifikační služby. Tyto služby jsou implementovány pomocí Java\-scriptového runtime Node.js a jsou navrženy a implementovány s důrazem na jejich znovupoužití, škálovatelnost a rozšiřitelnost. V práci je též popsáno nasazení těchto služeb pomocí Amazon Web Services. Uvedeny jsou také návrhy dalších služeb, které však nejsou implementovány. Implementované služby jsou závěrem také testovány.cze
dc.description.abstractThe survey part of this thesis is chiefly focused on online services integrable mostly to multiplayer online games. The advantages and disadvantages of the implementation of custom online services are also discussed in this part of the thesis. Some of the online services integrated into the Inpemo game are designed and implemented in the constructive part of the thesis. Namely, we aim at authentication, registration, matchmaking, and notification services. These services are implemented by Javascript run-time Node.js and are designed and also implemented in a way that they can later be scaled, extended, and reused. Then deployment of these services using Amazon Web Services is described. There are also other services designed but not implemented. Services that have been implemented were also tested at the end of this thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectonline služby pro počítačové hrycze
dc.subjectslužba Matchmakingcze
dc.subjectnotifikační službacze
dc.subjectNode.jscze
dc.subjectAmazon Web Servicescze
dc.subjectonline services for PC gameseng
dc.subjectMatchmaking serviceeng
dc.subjectnotification serviceeng
dc.subjectNode.jseng
dc.subjectAmazon Web Serviceseng
dc.titlePodpůrné služby pro online hru Inpemocze
dc.titleSupport services for the Inpemo online gameeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMatoušek Jan
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam