Zobrazit minimální záznam

Electromobility in selected EU Countries



dc.contributor.advisorStarý Oldřich
dc.contributor.authorAndrei Cazachevici
dc.date.accessioned2021-01-27T23:51:14Z
dc.date.available2021-01-27T23:51:14Z
dc.date.issued2021-01-27
dc.identifierKOS-1205281024305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/92839
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá elektromobilitou a jejím stavem ve vybraných zemích Evropské unie včetně České republiky. V mé práci do vybraných zemí patří také Norsko, které není členem EU. Vzhledem k tomu, že v Norsku je úroveň vývoje elektromobility docela vysoká, rozhodl jsem prozkoumat situaci s elektromobilitou i v této zemi. Cílem práce je porovnat technická a ekonomická kritéria elektromobilů a vozidel se spalovacím motorem, udělat analýzu rozvoje elektromobility v Česku a v jiných vybraných evropských zemích. V teoretické části bakalářské práce porovnávám elektromobil a vozidlo se spalovacím motorem z hlediska účinnosti motoru, emise škodlivých látek, akcelerace, maximální rychlosti, dojezdové vzdálenosti, spotřeby paliva, údržby a cen. Jedním z cílů mé bakalářské práce je vyjasnit, zda je elektromobil z ekonomického hlediska výhodnější než konvenční auto, což udělám v praktické části. Dále prozkoumám způsoby nabíjení elektromobilů a stav nabíjecí infrastruktury v Česku a v jiných evropských zemích během určitého počtu let. Ve své práci také analyzuji míru využití elektromobilů na území vybraných evropských států a ČR.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with electromobility and it’s state in selected countries of European Union including Czech Republic. In my thesis Norway is one of the selected European countries, which isn’t member of EU, but because it has high level of progress of electromobility, I decided to explore electromobility in Norway too. The main goal of this work is to compare technical and economical criterions of electric vehicle and of vehicle with internal combustion engine, to provide the analysis of how is taking place the progress of electromobility in Czech Republic and other selected European countries. In theoretical part of thesis work I am comparing electric car and car with internal combustion engine through such parameters as efficiency of motor, emission of harmful substances, acceleration, maximum speed, range, consumption, maintenance, prices. One the goals of my bachelor thesis is to see if an electric vehicle is more advantageous from the economical aspect then a vehicle with internal combustion engine, which will be done in practical part. I am exploring the ways of charging electric vehicles and state of charging infrastructure in CR and in other selected European countries during the fixed number of years. In my work I am also analyzing the rate of using electrics vehicles in selected European countries and CR.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectElektromobilitacze
dc.subjectelektromobilcze
dc.subjectelektrický motorcze
dc.subjectspalovací motorcze
dc.subjectautocze
dc.subjectbenzinové autocze
dc.subjectdieselové autocze
dc.subjectelektřinacze
dc.subjectpalivocze
dc.subjectnabíjecí stanicecze
dc.subjectnabíjenícze
dc.subjectnákladycze
dc.subjecthustota rozmístěnícze
dc.subjectpočetcze
dc.subjectbateriecze
dc.subjectemisecze
dc.subjectspotřebacze
dc.subjectvýkoncze
dc.subjectčascze
dc.subjectElectromobilityeng
dc.subjectelectric vehicleeng
dc.subjectelectric engineeng
dc.subjectinternal combustion engineeng
dc.subjectcareng
dc.subjectpetrol careng
dc.subjectdiesel careng
dc.subjectelectricityeng
dc.subjectfueleng
dc.subjectcharging stationseng
dc.subjectchargingeng
dc.subjectcostseng
dc.subjectdensity of layouteng
dc.subjectnumbereng
dc.subjectbatteryeng
dc.subjectemissioneng
dc.subjectconsumptioneng
dc.subjectpowereng
dc.subjecttimeeng
dc.titleVyužití elektromobility ve vybraných zemích EUcze
dc.titleElectromobility in selected EU Countrieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDvořáček Lukáš
theses.degree.disciplineElektrotechnika a managementcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam