Zobrazit minimální záznam

VR experience: „Langweil Model of Prague Creation“



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorLukáš Pospíšil
dc.date.accessioned2021-01-27T18:51:25Z
dc.date.available2021-01-27T18:51:25Z
dc.date.issued2021-01-26
dc.identifierKOS-881195542405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/92807
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tvorbou virtuálního zážitku, ve kterém si uživatel bude moci vyzkoušet, jak Antonín Langweil tvořil svůj papírový model Prahy. Seznamuje čtenáře s pojmem virtuální realita a popisuje tvorbu virtuálního zážitku, tedy prvotní analýzu, návrh řešení, implementaci zážitku a jeho testování. Výstupem práce je virtuální zážitek, odehrávající se na půdě Klementina z doby okolo roku 1830. Tento zážitek je zkompletován do scény v herním enginu Unity 3D. Scéna je složená z vytvořených "fotorealistických" 3D modelů, které byly vymodelovány a otexturovány podle požadavků pro aplikaci ve virtuální realitě. Některé modely také byly vybrány ze semestrálních prací studentů předmětu 3D modelování (B6B39TDM) a následně upraveny pro potřebu aplikace. Uživatel si pomocí zážitku bude moci přiblížit tehdejší Langweilovu techniku tvorby domů pro jeho model Prahy.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the creation of a virtual experience in which the user will be able to try out how Antonín Langweil creates his paper model of Prague. It introduces the reader to the concept of virtual reality and describes the creation of a virtual experience. The text describes the initial analysis, solution design, implementation of the experience and its testing. The output of the work is a virtual experience, taking place on the grounds of Klementinum from 1830. This experience is assembled into a scene in the Unity 3D game engine. The scene is composed of created "photorealistic" 3D models, which were modelled and textured according to the requirements for the application in virtual reality. Some models were selected from the semester works of students of the subject 3D modelling (B6B39TDM) and subsequently modified for the needs of the application. With the help of the created experience, the user will be able to get acquainted with the then Langweil technique of creating houses for his model of Prague.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVirtuální realitacze
dc.subject3D modelovánícze
dc.subjecttexturovánícze
dc.subjectvirtuální zážitekcze
dc.subjectUnity 3Dcze
dc.subjectMayacze
dc.subjectSubstance paintercze
dc.subjectVirtual realityeng
dc.subject3D modelingeng
dc.subjecttexturingeng
dc.subjectvirtual experienceeng
dc.subjectUnity 3Deng
dc.subjectMayaeng
dc.subjectSubstance paintereng
dc.titleVirtuální zážitek „Tvorba Langweilova modelu Prahy“cze
dc.titleVR experience: „Langweil Model of Prague Creation“eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŽára Jiří
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu









































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam