Návrh systémového řešení pro realizaci evaluace projektu C-ROADS CZ
Design of a system solution for realization of evaluation of the C-ROADS CZ
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Michal Mlada
Vedoucí práce
Lokaj Zdeněk
Oponent práce
Volný Martin
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav aplikované informatiky v dopravěPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této diplomové práce je návrh robustního rámce pro hodnocení kooperativních systémů pro projekt C-Roads z hlediska jejich dopadu a přínosu pro uživatele. Práce obsahuje návrh hodnotícího rámce a ověření jeho funkčnosti pro C-Roads CZ. Následně je rámec rozebrán a jsou provedeny experimenty pro dva vybrané use-case. Výsledky hodnocení jsou analyzovány a je vyhodnocen dopad jednotlivých případů použití na testované řidiče. The subject of this diploma thesis is the design the robust framework for evaluation of cooperative systems in C-Roads from the point of view of their impact and benefit for users. The thesis contains a proposal of evaluation framework and its functionality verification for C-Roads CZ. Subsequently, the framework is disassembled, and an experiment is performed for two selected use-cases. The results of the evaluation are analysed and the impact of individual use cases on the tested drivers is evaluated.