Zobrazit minimální záznam

FTA Conceptual Model and its Utilization for Aircraft Reliability Evaluation



dc.contributor.advisorLališ Andrej
dc.contributor.authorFilip Drastich
dc.date.accessioned2020-09-10T22:51:42Z
dc.date.available2020-09-10T22:51:42Z
dc.date.issued2020-09-10
dc.identifierKOS-883221819005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90677
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat současný stav hodnocení spolehlivosti pomocí spolehlivostních analýz v letecké dopravě. Tato práce tedy informuje o možnostech hodnocení spolehlivosti pomocí různých spolehlivostních metod, dále o možnostech vytvoření konceptuálního modelu za pomoci současných ontologií. Následuje identifikace současné metody FTA a její nedostatky, na základě kterých je vytvořen konceptuální model FTA, pomocí kterého lze tuto metodu provádět novými způsoby. Navržený konceptuální model FTA je následně validován a připraven jako základ pro budoucí použití v leteckém průmyslu. Závěr práce popisuje aplikaci vytvořené ontologie na palivový systém, který je detailně popsán v jedné z kapitol.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to describe and analyze the current situation of reliability assessment using reliability analysis in air transport. Thus, this thesis informs about the possibilities of reliability assessment by using various reliability methods, as well as the possibilities of creating a conceptual model by using existing ontologies. Next follows identification of the current FTA method and its deficiencies, based on which the conceptual model of FTA is created, which can be used to apply this method in new ways. The proposed conceptual model of FTA is then validated and prepared as a basis for future use in the aviation industry. The conclusion describes the application of the created ontology on a fuel system, which is described in detail in one of the chapters.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectspolehlivostní analýzacze
dc.subjectpalivový sytémcze
dc.subjectontologiecze
dc.subjectkonceptuální modelcze
dc.subjectFTAcze
dc.subjectreliability analysiseng
dc.subjectfuel systemeng
dc.subjectontologyeng
dc.subjectconceptual modeleng
dc.subjectFTAeng
dc.titleKonceptuální model FTA a jeho využití pro hodnocení spolehlivosti letadelcze
dc.titleFTA Conceptual Model and its Utilization for Aircraft Reliability Evaluationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKostov Bogdan
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam