Síťová časová koordinace spojů městské hromadné dopravy v Třebíči
Nets Time Coordination Public Transportation in Třebíč
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Aleš Novák
Vedoucí práce
Teichmann Dušan
Oponent práce
Kozel Petr
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem diplomové práce je síťová časová koordinace spojů městské hromadné dopravy v Třebíči. Nejprve je provedena analýza současného stavu, díky níž jsou definovány požadavky na zlepšení provozu, ale také omezující podmínky. Primárním cílem je zefektivnit přestupní vazby mezi autobusy MHD a vlaky v přestupním uzlu Železniční stanice. K tomu je vytvořen matematický model pomocí lineárního programování, který je následně upraven a vložen do optimalizačního softwaru Xpress-IVE. Na základě získaných dat je vypracována koncepce víkendového provozu MHD v Třebíči. The topic of this diploma thesis is net time coordination of public transportation in Třebíč. At first, an analysis of current situation has been done. Based on the analysis, demands for traffic improvements have been defined, as well as its limiting conditions. The primary task was to make the transfers between buses and trains in the interchange station at the train station more efficient. To achieve that, a mathematical model has been formulated, which then has been edited and implemented into optimization software Xpress-IVE. Based on the results, a conception of a weekend traffic of public transportation in Třebíč has been developed.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]