Zobrazit minimální záznam

Marketing communication strategy of Schwarzmüller s.r.o.



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorMartin Mach
dc.date.accessioned2020-09-05T22:51:35Z
dc.date.available2020-09-05T22:51:35Z
dc.date.issued2020-09-05
dc.identifierKOS-985499603905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90517
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem „Marketingová komunikační strategie firmy Schwarzmüller s.r.o.“ se zabývá marketingovým výzkumem trhu přípojných vozidel a nástaveb a tvorbou nové marketingové komunikační strategie společnosti Schwarzmüller s.r.o. Teoretická část práce je zaměřena na klasické metody, přístupy a nástroje marketingové komunikace a zároveň moderní formy, především online marketing. Jsou zde uvedeny výhody a omezení komunikačních nástrojů a vhodnosti jejich užití. Zároveň jsou zde představeny základy marketingového výzkumu. V praktické části práce jsou popsány marketingové komunikační aktivity vybraného průmyslového podniku a jeho konkurentů a je zde provedena analýza uskutečněného marketingového výzkumu. V závěru práce jsou získané poznatky shrnuty do obecných doporučení a jsou zde prezentovány dvě varianty budoucího vývoje marketingové komunikační strategie vybraného podniku.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis “Marketing communication strategy of Schwarzmüller s.r.o. company” is dealing with the marketing research of the trailer and tipper body market and the creation of a new marketing communication strategy of Schwarzmüller s.r.o. company. The theoretical part of the thesis is focused on classic methods, approaches and tools of marketing communication and at the same time modern forms, especially online marketing. This part presents the advantages and limitations of communication tools and the suitability of their use. Afterwards the basics of marketing research are presented here. The practical part of the thesis describes the marketing communication activities of a selected industrial company and its competitors and there is an analysis of the marketing research. At the end of the work the acquired knowledge is summarized in general recommendations and two variants of the future development of the marketing communication strategy of the selected company are presented.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOnline marketingcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrand imagecze
dc.subjectpřípojná vozidlacze
dc.subjectnástavbycze
dc.subjectSchwarzmüllercze
dc.subjectOnline marketingeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectbrand imageeng
dc.subjecttrailerseng
dc.subjecttipper bodieseng
dc.subjectSchwarzmüllereng
dc.titleMarketingová komunikační strategie firmy Schwarzmüller s.r.o.cze
dc.titleMarketing communication strategy of Schwarzmüller s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeUlbrich Petr
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam