Zobrazit minimální záznam

Automatic provisioning of game servers using a cloud image



dc.contributor.advisorVondra Tomáš
dc.contributor.authorMatyáš Ješina
dc.date.accessioned2020-09-04T13:59:17Z
dc.date.available2020-09-04T13:59:17Z
dc.date.issued2020-09-02
dc.identifierKOS-862365757205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90294
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou automatického nasazování herních serverů a jejich provozu v cloudovém prostředí. Zkoumá možnosti nasazování aplikací v cloudu za účelem nalezení nejefektivnějšího způsobu a popisuje vytvoření obrazu systému, který je pro dané využití vhodný. Tento systém je schopný podporovat množství herních serverů bez nutnosti jeho časté změny a je snadno rozšiřitelný i pro další hry v budoucnosti. Výsledkem je obraz systému určeného pro provoz herních serverů, který je bezpečný, obsahuje jen nezbytně nutné součásti a dá se jednoduše nasadit v cloudovém prostředí. Celý proces jeho sestavení a následné instalace serveru je plně automatizovaný.cze
dc.description.abstractThis thesis addresses the possibilities of automatic deployment and provisioning of game servers in cloud environments. It explores existing possibilities of deploying applications in cloud to find the optimal solution and describe the creation of a system image appropriate for this use case. This system is capable of running various game servers without frequent changes to its internal structure and is easily modifiable to include more games, if desired. The result is a system image designated to run game servers, which is secure, contains only the most necessary components, and can easily be deployed in a cloud environment. The entire process is fully automated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectherní servercze
dc.subjectpočítačová hracze
dc.subjectcloudcze
dc.subjectautomatizacecze
dc.subjectnasazování systémucze
dc.subjectgame servereng
dc.subjectvideo gameeng
dc.subjectcloudeng
dc.subjectautomatizationeng
dc.subjectsystem deploymenteng
dc.titleAutomatický provisioning herních serverů pomocí cloudové imagecze
dc.titleAutomatic provisioning of game servers using a cloud imageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMlejnek Jiří
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam