Automatický provisioning herních serverů pomocí cloudové image
Automatic provisioning of game servers using a cloud image
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Matyáš Ješina
Vedoucí práce
Vondra Tomáš
Oponent práce
Mlejnek Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá problematikou automatického nasazování herních serverů a jejich provozu v cloudovém prostředí. Zkoumá možnosti nasazování aplikací v cloudu za účelem nalezení nejefektivnějšího způsobu a popisuje vytvoření obrazu systému, který je pro dané využití vhodný. Tento systém je schopný podporovat množství herních serverů bez nutnosti jeho časté změny a je snadno rozšiřitelný i pro další hry v budoucnosti. Výsledkem je obraz systému určeného pro provoz herních serverů, který je bezpečný, obsahuje jen nezbytně nutné součásti a dá se jednoduše nasadit v cloudovém prostředí. Celý proces jeho sestavení a následné instalace serveru je plně automatizovaný. This thesis addresses the possibilities of automatic deployment and provisioning of game servers in cloud environments. It explores existing possibilities of deploying applications in cloud to find the optimal solution and describe the creation of a system image appropriate for this use case. This system is capable of running various game servers without frequent changes to its internal structure and is easily modifiable to include more games, if desired. The result is a system image designated to run game servers, which is secure, contains only the most necessary components, and can easily be deployed in a cloud environment. The entire process is fully automated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]