Zobrazit minimální záznam

Design and construction of crank mechanism balancing for a single-cylinder engine



dc.contributor.advisorHořenín Jindřich
dc.contributor.authorTomáš Pokladník
dc.date.accessioned2020-09-04T13:57:03Z
dc.date.available2020-09-04T13:57:03Z
dc.date.issued2020-08-26
dc.identifierKOS-784542490305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90178
dc.description.abstractTeoretická část bakalářské práce se zabývá problematikou vyvažovaní jednoválcového motoru, popisuje kinematiku a dynamiku klikového mechanismu. Část praktická se zabývá úpravou klikové hřídele pro jednoválcový motor z výkresu pro motor čtyřválcový, vyvážením setrvačných sil od rotačních a posuvných sil I. řádu pomocí vývažků na klikové hřídeli a dvou vyvažovacích hřídelů. Dále se zabývá návrhem pohonu vyvažovacích hřídelí pomocí ozubeného řemene a konstrukcí těchto hřídelů a jejich uložením do svařované skříně, tvorbou veškerých CAD modelů a následně tvorbou technické dokumentace hlavních dílů a sestav.cze
dc.description.abstractTheoretical part of bachelor thesis focuses on balancing of single-cylinder engines, it describes kinematics and dynamics of crank mechanism. Pracital part focuses on modification of crankshaft for single-cylinder engine from technical documentation of four cylinder crankshaft, balancing of forces from rotating and reciprocating masses of first order by crankshaft counterweights and two balancing shafts. Further it deals with design and construction of timing belt wich drives balancing shafts, their mounting to welded casing and creating CAD models of all parts and subsequently technical documentation of key parts and assemblies.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectklikový mechanismuscze
dc.subjectvyvažovaní jednoválcecze
dc.subjectkliková hřídelcze
dc.subjectozubený řemencze
dc.subjectcrank mechanismeng
dc.subjectbalancing of single cylinder engineeng
dc.subjectcrankshafteng
dc.subjecttiming belteng
dc.titleNávrh a konstrukce vyvážení klikového mechanismu zkušebního jednoválcecze
dc.titleDesign and construction of crank mechanism balancing for a single-cylinder engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHatschbach Petr
theses.degree.disciplineKonstruování podporované počítačemcze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam