Analýza využití odlehčovacích otvorů v konstrukci hrubé stavby kolejového vozidla
Analysis of the Relief Holes Use in the Design of Frame of a Railroad Car
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Miroslav Knespl
Vedoucí práce
Hoidekr Jan
Oponent práce
Dub Martin
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav konstruování a částí strojůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce Analýza využití odlehčovacích otvorů v konstrukci hrubé stavby kolejového vozidla bylo vytvořit principiální návrh ocelové hrubé stavby metra. Navržená hrubá stavba je svařovaná diferenciální konstrukce. Cílem bylo popsat účinky a zpracovat přehled odlehčovacích otvorů na návrh hrubé stavby skříně. Výsledkem by mělo být určení jak efektivně aplikovat odlehčovací otvory na skříň kolejového vozidla. The subject of the diploma thesis Analysis of the relief holes use in the design of frame of railroad car is to create principial design of the vehicle body of metro car. Created vehicle body is of welded differential construction. The main focus is on describing the effects of relief holes on the vehicle body. The outcome should suggest an effective application of relief holes on railway vehicle body.
Kolekce
- Diplomové práce - 12113 [203]