Zobrazit minimální záznam

Educational application in Virtual Reality



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorJordan Moravenov
dc.date.accessioned2020-08-25T22:51:46Z
dc.date.available2020-08-25T22:51:46Z
dc.date.issued2020-08-25
dc.identifierKOS-984901589905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89843
dc.description.abstractPopularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace a používat nový přístup, kterým je game-based learning. Také moderní pedagogika se pokouší drasticky odtrhnout od tradičních vyučovacích metod a využívat konstruktivistický přístup k výuce. Na základě toho tato diplomová práce předkládá vhled do toho, jak by dobrá výuková aplikace mohla vypadat. Další částní této diplomové práce je balíček pro Unity pro herní vývojáře, který jim umožní snadno přidávat interaktivní výukový obsah do jejich virtuálních světů.cze
dc.description.abstractThe popularity of the VR technology is growing rapidly and so is the number of VR games. However, only a small fraction of them is educational. When we have a look at the current state of serious game development not only for VR we see that it is turning away from gamification towards game-based learning. Also the modern pedagogy is trying to shift drastically from the traditional ways of education towards constructivist approach to teaching. Based on that this thesis provides some guidance on how a good educational application might look like. Another part of this thesis is a package for Unity game engine that makes it easy for game developers to add interactive educational content to their virtual worlds.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVRcze
dc.subjectCGIcze
dc.subjectHCIcze
dc.subjectastronomiecze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectBlendercze
dc.subject3Dcze
dc.subjectvýukacze
dc.subjecthracze
dc.subjectvážná hracze
dc.subjectkonstruktivistickýcze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectVReng
dc.subjectCGIeng
dc.subjectHCIeng
dc.subjectastronomyeng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectBlendereng
dc.subject3Deng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectserious gameeng
dc.subjectconstructivisteng
dc.subjectpedagogyeng
dc.titleVýuková aplikace ve Virtuální Realitěcze
dc.titleEducational application in Virtual Realityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŽára Jiří
theses.degree.disciplinePočítačová grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam