Interval výměny filtrační vložky
Filter element lifetime
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Omar Alif Abdelhakim Allam
Vedoucí práce
Netušil Michal
Oponent práce
Šulc Radek
Studijní obor
Energetika a procesní technikaStudijní program
StrojírenstvíInstituce přidělující hodnost
ústav procesní a zpracovatelské technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Spalovací motor vyžaduje čistý vzduch, aby mohl bez problémů fungovat po celou dobu životnosti. Z tohoto důvodu je třeba, aby vzduchový filtr v systému sání vzduchu fungoval jako bariéra mezi okolním vzduchem, jímž jsou částice, které mohou pronikat do citlivých vnitřních částí motoru. Pokud se jakýkoli druh nečistot dostane na válce motoru, kroužky nebo ložiska, způsobí to abrazivní opotřebení motoru Cílem této práce je analyzovat měření životnosti filtračního prvku. Výkon a životnost vzduchového filtru ovlivňuje několik faktorů, jako je pokles tlaku, účinnost a kapacita zadržování prachu. Životnost filtračního prvku může ovlivnit i další vnější faktory. Například typ motoru a podmínky prostředí. Primární zachycovací mechanismy pro zachycení částic zahrnují Brownovu difúzi, zachycování a setrvačnou impakci Výstupem této práce jsou experimentální údaje získané z laboratoře. The internal combustion engine requires clean air in order to operate without problems during the entire service life. This is why air filter in the air intake system is needed to act as a barrier between the ambient air ridden with particulate matter, that can penetrate into sensitive interior parts of the engine. If any kind of contaminants reached the engine cylinders, rings or bearings it will cause abrasive wear to the engine The scope of this thesis is to analyze the measurements of the filter element lifetime. Several factors affect air filter performance and lifetime, such as pressure drop, efficiency, and dust holding capacity. Other external factors can affect the filter element lifetime as well. For example, engine type and environmental conditions. The primary trapping mechanisms for particles capture include the Brownian diffusion, interception, and inertial impaction The output of this work is based on experimental data gathered from the laboratory.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12118 [138]