Návrh hrubé stavby skříně kolejového elektrobusu
Design of the basic body construction of the electric railbus
dc.contributor.advisor | Kolář Josef | |
dc.contributor.author | Jiří Zubr | |
dc.date.accessioned | 2020-08-22T22:51:46Z | |
dc.date.available | 2020-08-22T22:51:46Z | |
dc.date.issued | 2020-08-22 | |
dc.identifier | KOS-880322861105 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/89742 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá návrhem hrubé stavby skříně lehkého kolejového vozidla - elektrobusu. Vozidlo je řešeno jako obousměrné, částečně nízkopodlažní s jednokřídlými dveřmi v bočnici skříně. Po základním návrhu je provedena kontrola obrysu pro konstrukci dle vyhlášky UIC 505 a následně je provedena simulace rozložení napětí v hrubé stavbě skříně od podélné síly. Výpočet napjatosti je proveden pomocí MKP výpočtu. Práce se pokouší zjistit, zdali působením podélné síly lze dvounápravové vozidlo zařadit do kategorie P-II dle stávajících mezinárodních norem. | cze |
dc.description.abstract | This thesis deals with the design of a railway vehicle rough body structure - electric railbus. The vehicle is designed as bidirectional, partly low-floor with a single door. After the basis of the design, the kinematic envelope is checked according to UIC 505 and then the simulation distribution of stress from the longitudinal force is performed using FEM calculation. The work seeks to determine whether the action of longitudinal force can classify a two-axle vehicle into the category P-II according to existing international standards. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Kolejové vozidlo | cze |
dc.subject | elektrobus | cze |
dc.subject | hrubá stavba skříně | cze |
dc.subject | MKP výpočet | cze |
dc.subject | rolling stock | eng |
dc.subject | electric railbus | eng |
dc.subject | rough construction of the train case | eng |
dc.subject | FEM calculation | eng |
dc.title | Návrh hrubé stavby skříně kolejového elektrobusu | cze |
dc.title | Design of the basic body construction of the electric railbus | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Seidl Jakub | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12120 [299]