Zobrazit minimální záznam

Design of the basic body construction of the electric railbus



dc.contributor.advisorKolář Josef
dc.contributor.authorJiří Zubr
dc.date.accessioned2020-08-22T22:51:46Z
dc.date.available2020-08-22T22:51:46Z
dc.date.issued2020-08-22
dc.identifierKOS-880322861105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89742
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem hrubé stavby skříně lehkého kolejového vozidla - elektrobusu. Vozidlo je řešeno jako obousměrné, částečně nízkopodlažní s jednokřídlými dveřmi v bočnici skříně. Po základním návrhu je provedena kontrola obrysu pro konstrukci dle vyhlášky UIC 505 a následně je provedena simulace rozložení napětí v hrubé stavbě skříně od podélné síly. Výpočet napjatosti je proveden pomocí MKP výpočtu. Práce se pokouší zjistit, zdali působením podélné síly lze dvounápravové vozidlo zařadit do kategorie P-II dle stávajících mezinárodních norem.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the design of a railway vehicle rough body structure - electric railbus. The vehicle is designed as bidirectional, partly low-floor with a single door. After the basis of the design, the kinematic envelope is checked according to UIC 505 and then the simulation distribution of stress from the longitudinal force is performed using FEM calculation. The work seeks to determine whether the action of longitudinal force can classify a two-axle vehicle into the category P-II according to existing international standards.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKolejové vozidlocze
dc.subjectelektrobuscze
dc.subjecthrubá stavba skříněcze
dc.subjectMKP výpočetcze
dc.subjectrolling stockeng
dc.subjectelectric railbuseng
dc.subjectrough construction of the train caseeng
dc.subjectFEM calculationeng
dc.titleNávrh hrubé stavby skříně kolejového elektrobusucze
dc.titleDesign of the basic body construction of the electric railbuseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSeidl Jakub
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam