Zobrazit minimální záznam

Measurements of cylinder head flow properties of EA211engine



dc.contributor.advisorHatschbach Petr
dc.contributor.authorOndřej Vyštein
dc.date.accessioned2020-08-22T22:51:46Z
dc.date.available2020-08-22T22:51:46Z
dc.date.issued2020-08-22
dc.identifierKOS-879459301705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89718
dc.description.abstractTato práce se zabývá měřením průtokových a vírových vlastností hlavy válců motoru EA211. Jelikož má tato hlava válců odlišný průměr vrtání válce, je třeba provést úpravu měřicí aparatury. Za tímto účelem byly na 3D tiskárně vyrobeny dva úplně nové díly. Další součástí této práce je rozbor vlivu zvolené metodiky měření na výsledky celého pokusu s cílem urychlit celý proces. Tyto poznatky jsou následně ověřeny na datech získaných z dřívějších měření jiných motorů, a hlavně experimentálním měřením na aerodynamické měřicí trati. Výsledky byly vyhodnoceny v obou případech pomocí vytvořené výpočetní tabulky a následně byly diskutovány a mezi sebou porovnány.cze
dc.description.abstractThis Bachelor’s thesis deals with the measurement of cylinder head flow and vortex properties of the EA211 engine. Since this cylinder head has a different bore diameter, it is necessary to adjust the used tumble meter. That is why two completely new parts were produced on the 3D printer. In the following part of the thesis the analysis of the influence of the chosen measurement methodology on the results of the whole experiment is presented. It is believed that based on this research it is possible to considerably speed up the whole process. Findings of this chapter are then verified whether by data obtained from previous measurements of other engines or by experimental measurements on the aerodynamic measuring track. The results were evaluated in both cases using a computational program and then discussed and compared.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHlava válců motorucze
dc.subjectměření průtokucze
dc.subjectprůtokový součinitelcze
dc.subjectclonková traťcze
dc.subjectvírové číslocze
dc.subjectměřič tumblecze
dc.subjectcitlivostní analýzacze
dc.subjectEA211cze
dc.subjectEngine cylinder headeng
dc.subjectmeasurement of flow rateeng
dc.subjectdischarge coefficienteng
dc.subjectflow coefficienteng
dc.subjectsteady flow rigeng
dc.subjectswirl and tumble ratioeng
dc.subjecttumbleeng
dc.subjecttumble metereng
dc.subjectsensitivity Analysiseng
dc.subjectEA211 engineeng
dc.titleMěření průtokových vlastností hlavy válců motoru EA211cze
dc.titleMeasurements of cylinder head flow properties of EA211engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHořenín Jindřich
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam