Zobrazit minimální záznam

Communications strategy in graduate recruiting



dc.contributor.advisorCharvátová Dagmar
dc.contributor.authorNikola Vrtišková
dc.date.accessioned2020-08-21T22:52:31Z
dc.date.available2020-08-21T22:52:31Z
dc.date.issued2020-08-21
dc.identifierKOS-986693194005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89672
dc.description.abstractPráce se v teoretické i praktické části zabývá komunikací při náboru studentů z hlediska marketingu. Definuje rozdíly mezi vnímáním studentů a manažerů. Zároveň práce odhaluje způsoby komunikace, které studenti a manažeři považují za nejvhodnější. Dalším výzkumným bodem bylo zjištění, jaké faktory přitahují studenty a podle čeho si vybírají svého zaměstnavatele.cze
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to define the communication strategy of graduate recruitment. The point is to compare the different perceptions of students and managers. Thesis focuses on the values important to students when choosing an employer.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectřízení lidských zdrojůcze
dc.subjectnábor zaměstnancůcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectemployer brandingcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjecthuman resourceseng
dc.subjectrecruitingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectemployer brandingeng
dc.titleKomunikační strategie při náboru studentůcze
dc.titleCommunications strategy in graduate recruitingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam