Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku
Psychology of Advertising and its Use to Support the image of the organization
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Aneta Bencová
Vedoucí práce
Mynaříková Lenka
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní kampaň, která by mohla pomoci ke zlepšení propagace podniku. Teoretická část bude zaměřena na popis koncepce tvorby reklamy, účel reklamy a její vliv na spotřebitele. Praktická část bude pracovat se zjištěnými poznatky s rozhovorů a z dotazníkového šetření, bude podložena přehlednými grafy a platnými sesbíranými daty. Následovat bude návrh a vypracování reklamy/reklamní kampaně. The aim of the thesis is to evaluate the use of advertising psychology in corporate strategy and based on the findings of a questionnaire survey of the general public to propose improvements and a specific advertising campaign that could help improve business promotion. The theoretical part will focus on the description of the concept of advertising, the purpose of advertising and its impact on consum-ers. The practical part will work with the findings from interviews and from a ques-tionnaire survey, will be based on clear graphs and valid data collected. This will be followed by the design and development of an advertisement / advertising campaign.