Show simple item record

Design as Tool of Competitivness



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorAdam Zdvihal
dc.date.accessioned2020-08-20T22:51:49Z
dc.date.available2020-08-20T22:51:49Z
dc.date.issued2020-08-20
dc.identifierKOS-878590337905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89558
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je navrhnout soubor komplementárních opatření konkurenceschopnosti pomocí (produktového) designu. Design je v současnosti málo využívanou disciplínou, na poli malých a středních výrobních společností. Touto prací se snažím nastínit možné výhody z využití designu pro tyto společnosti a zároveň se v ní zabývám ekonomickými náklady a návratností investice. Také se v ní věnuji tomu, zda je pro společnosti lepší využít design jednorázově nebo navázat dlouhodobou spolupráci s designéry. Celá tato práce je koncipovaná v rámci Průmyslu 4.0, který má vliv na sociálně-ekonomické aspekty. Hlavním přínosem by měla být aktualizace doporučení týkající se využívání designu ke zvyšování přidané hod-noty výrobků v Průmyslu 4.0.cze
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to propose a set of complementary measures of competitiveness using (product) design. Design is currently an underused discipline in the field of small and medium-sized companies. With this work I try to outline the possible benefits of using design for these companies and at the same time I deal with the economic costs and return on investment. I also focus on whether it is better for companies to use design once or to establish long-term cooperation with designers. All this work is related to Industry 4.0, which has an impact on socio-economic aspects. The main benefit should be the updating of the recommendations concerning the use of design to increase the added value of products in Industry 4.0.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDesigncze
dc.subjectPrůmysl 4.0cze
dc.subjectKonkurenceschopnostcze
dc.subjectDesign v ČRcze
dc.subjectDesign managmentcze
dc.subjectStrategiecze
dc.subjectDesigneng
dc.subjectIndustry 4.0eng
dc.subjectCompetitivenesseng
dc.subjectDesign in Czecheng
dc.subjectDesign managementeng
dc.subjectStrategyeng
dc.titleDesign jako nástroj konkurenceschopnosticze
dc.titleDesign as Tool of Competitivnesseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record