Zobrazit minimální záznam

Building a Personal Brand on Social Media



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorJakub Vích
dc.date.accessioned2020-08-20T22:51:30Z
dc.date.available2020-08-20T22:51:30Z
dc.date.issued2020-08-20
dc.identifierKOS-785932570805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89549
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o problematice budování značky na sociálních sítích. Cílem bakalářské práce je vybudování stabilní značky na internetové platformě YouTube. Dále porovnává situaci na současném trhu, který je tvořen ze čtyř segmentů (entertaiment, gaming, hudba, beauty). Také přináší srovnání mezi on-line světem a klasickým pojetím marketingové komunikace. Práce zde zkoumá, zda je možné zajistit konkurenceschopnost a prosperitu značky i za pomoci on-line marketingu s dílčím cílem vytvořit komunikační kampaň. Účelem této bakalářské práce je informovat o relativně novém způsobu podnikání a budování své vlastní značky pomocí online marketingu YouTube, ale i na jiných sociálních sítích. V praktické části jsou analyzována data z nereprezentativní marketingové sondy, které se účastnili respondenti ze sociální sítě Instagram. Závěrem je zhodnocena celá práce z hlediska budoucnosti moderní on-line komunikace v kontextu brand managementu na sociálních sítích.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on a brand building on social networks. The aim of the bachelor's thesis is to build a stable brand on the internet platform – YouTube. It compares the situation in the current market, which consists of four segments (entertainment, gaming, music, beauty). Also it brings a comparison between the online world and the classical concept of marketing communication. The work investigates the brand competitivness and prosperity using online marketing tools with communication campaing development as sub-objective. Purpose of this work is to inform about novel way of business and building your personal brand through online marketing via YouTube, but also on other social networks. The practical part analyzes data from an unrepresentative market survey in which participated the respondents from the social network Instagram. In conclusion, the thesis is evaluated in future terms of modern online communication, specifically in the context of brand management on social networks.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOn-line marketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectYouTubecze
dc.subjectyoutubercze
dc.subjectznačka na internetucze
dc.subjectOn-line brandeng
dc.subjecton-line marketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectYouTubeeng
dc.subjectyoutubereng
dc.titleBudování osobní značky na sociálních sítíchcze
dc.titleBuilding a Personal Brand on Social Mediaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠulc Kryštof
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam