Zobrazit minimální záznam

Design of Bearing Unit for Car Wheel Assembly



dc.contributor.advisorTajzich Václav
dc.contributor.authorJan Kaplan
dc.date.accessioned2020-08-19T22:51:38Z
dc.date.available2020-08-19T22:51:38Z
dc.date.issued2020-08-19
dc.identifierKOS-985499450805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89537
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá ložiskovým uložením v kolové jednotce osobního automobilu. Úvodní část práce obsahuje rešerši koncepcí kolové jednotky s důrazem na způsob aplikace valivých ložisek. Dále je v práci vyložen postup vytvoření algoritmu na výpočet základní trvanlivosti, statické bezpečnosti a celkové trvanlivosti kuželíkových a kuličkových ložisek s kosúhlým stykem v kolové jednotce automobilu. Tento výpočetní program je dále využit pro optimalizaci ložisek vybraného vozidla pomocí návrhu asymetrické ložiskové jednotky.cze
dc.description.abstractThis master thesis deals with design of bearing unit for car wheel assembly. The first part contains research of conceptions of wheel assemblies with attention to application of rolling bearings. There is also explained a way how to create an algorithm for calculation of tapered and angular contact ball bearing rating life, static safety and bearing life with variable operating conditions of wheel bearing unit. The program is then used to optimize wheel bearing unit of chosen vehicle by designing an asymmetric wheel bearing unit.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectložisková jednotkacze
dc.subjectosobní automobilcze
dc.subjectkuličková ložiska s kosoúhlým stykemcze
dc.subjectkuželíková ložiskacze
dc.subjectzákladní trvanlivostcze
dc.subjectstatická bezpečnostcze
dc.subjectcelková trvanlivostcze
dc.subjectbearing uniteng
dc.subjectpassenger careng
dc.subjectangular contact ball bearingseng
dc.subjecttapered roller bearingseng
dc.subjectbearing rating lifeeng
dc.subjectstatic safetyeng
dc.subjectbearing life with variable operating conditionseng
dc.titleNávrh ložiskového uložení v kolové jednotce osobního automobilucze
dc.titleDesign of Bearing Unit for Car Wheel Assemblyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeVrána Tomáš
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam