Návrh vícepolového extradosed dálničního mostu
Design of a multi-span extradosed highway bridge
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Mareš
Vedoucí práce
Hájek Radek
Oponent práce
Petřík Milan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je návrh vícepolového extradosed dálničního mostu, toto řešení bylo zvoleno na základě zpracování variantního řešení v úvodu práce. Při návrhu mostu bylo vycházeno z poznatků zjištěných v rešerši, která se zabývá mosty stejného typu. Nejprve byla navrhnuta základní geometrie mostu, sloužící jako podklad pro návrh předpětí v příčném i podélném směru. Následně byla konstrukce posouzena na MSP a MSÚ. K návrhu a posouzení byl použit výpočetní program SCIA Engineer. Dále bylo navrženo hlubinné založení pilířů na velkoprůměrových pilotách v programu GEO 5. Bakalářská práce obsahuje statické výpočty, doprovázené textovým komentářem, popis konstrukce, grafické výstupy z programů SCIA Engineer, GEO 5 a výkresovou část. The subject of this bachelor's thesis is the design of a multi-span extradosed highway bridge, this solution was chosen based on the processing of a variant solution in the introduction of the thesis. The design of the bridge was based on the findings of the study, which deals with bridges of the same type. First, the basic geometry of the bridge was designed, serving as a basis for the design of prestress in the transverse and longitudinal direction. Subsequently, the construction was assessed at the MSP and MSÚ. The computer program SCIA Engineer was used for the design and assessment. Furthermore, the deep foundation of large-diameter in the GEO 5 program was proposed. The bachelor's thesis contains static calculations, accompanied by a textual commentary, a description of the structure, graphic outputs from the programs SCIA Engineer, GEO 5 and the drawing part.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [584]