Škola a výchova k ochraně životního prostředí
School and environmental education
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vladimír Vojta
Vedoucí práce
Vobořilová Jarmila
Oponent práce
Dobrovská Dana
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předložená práce je zaměřena na téma “Škola a výchova k ochraně životního prostředí”. Hlavní cíl této závěrečné práce spočívá v provedení empirického šetření na několika středních školách a následný rozbor výsledků, jejich vyhodnocení, analýza a navržené postupy. Práce je rozdělená na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá pojmem životní prostředí, třídění odpadů, sběrné nádoby na odpad, barevné rozlišení sběrných nádob, recyklace, projekty spojené s odpady, jejich zpětné využití v běžném životě a následné dopady na životní prostředí. Praktická část je zaměřena na náhodně vybrané střední školy, které se zúčastnili empirického šetření ve formě dotazníků ve věci třídění odpadů. V této praktické části byl zjištěn postoj a chování studentů k životnímu prostředí na středních školách. This thesis focuses on the subject of “School and education in protecting the environment”. The main goal of this final bachelor work is based on an implementation of an empirical survey in several highschools. These surveys are followed by as-sessments of the results, their evaluation, analysis and proposed procedures. The whole thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the concept of the environment, waste separa-tion, litter containers and their colouring, recycling, new waste projects, possibilities of reusing waste in an ordinary life and its subsequent consequences on the environment. The practical part concentrates on randomly chosen highschools that took part in the empirical survey. That was done by questioning students about their ways and methods of waste separation. In this practical part of the thesis, the attitude and ap-proach of the highschool students towards our environment was determined through the performed inquiries.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]