Motivace a postoje žáků k technickým předmětům na střední škole
Student Motivation and Attitudes Towards Zechnical Subjects at Technical Schools
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Martin Bernard
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce na téma „Motivace a postoje žáků k technickým předmětům na střední škole“ se zaměřuje na motivaci žáků, která ovlivňuje přístup ke studiu odborných předmětů na střední odborné škole oboru dopravní prostředky. Jsou zde zmíněny jednotlivé odborné předměty, které jsou v tomto oboru vyučovány dle ŠVP, jejich cíle, strategie a charakteristika. V praktické části je proveden výzkum, zaměřený na hodnocení jednotlivých předmětů žáky, na jejich postoje a využití didaktických pomůcek ve výuce. The bachelor thesis "Motivation and Attitudes of Students towards Technical Subjects at Secondary School" focuses on the motivation of students, which influences the approach to study vocational subjects at the secondary vocational school in the field of transportation. We presented description of technical subjects that are taught in this field according to SEP, their goals, strategy and characteristics. In the empirical part of the thesis there are data of a research focused on the assessment of technical subjects as perceived by students as well as the use of didactic methods in teaching.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]