Sheepless - Open-source 2D dobrodružná hra v Unity
Sheepless - An Open-source 2D Adventure Game in Unity
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ian Mustiats
Vedoucí práce
Skotnica Marek
Oponent práce
Šenkýř David
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce demonstruje hlavní vývojové fáze dobrodružné 2D koncept hry. Herní engine Unity a program EbSynth byly hlavními technologiemi pro tvorbu hry. V tomto projektu byly prozkoumány základní prvky Unity a výhody technologie EbSynth, která byla použita k vytváření animací ve hře. Dále tato práce představuje nástroje pro vytváření příběhů a psaní scénářů, které mohou usnadnit proces vytváření hry. Pomocí těchto programů a nástrojů byly navrženy a implementovány herní mechaniky. Pro tyto mechaniky byly rovněž vytvořeny speciální pomocné prostředky pro Unity, které zlepšují práci s nimi. Na základě vytvořených nástrojů a mechanik byl implementován koncept 2D dobrodružné hry. Výsledky práce s nástroji a zdrojovým kódem jsou k dispozici v online repozitáři. This thesis demonstrates the main development stages of the proof-of-concept 2D adventure game. Unity game engine and program EbSynth were the major technologies for the game creation. In the thesis were researched the basic Unity elements and advantages of EbSynth technology that was used to make the animation in the game. Also, were presented the basic storytelling and script writing tools that can facilitate the creation of the game. Using these programs and tools were designed and implemented game mechanics. For these mechanics were created special tools for Unity that improve convenience work with them. Based on the created tools and mechanics were implemented 2D adventure concept game. The result of the work, along with tools and source code, is available in the online repository.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]