Zobrazit minimální záznam

Animation of a humanoid 3D model



dc.contributor.advisorKubišta Jiří
dc.contributor.authorOldřich Linhart
dc.date.accessioned2020-06-19T22:51:31Z
dc.date.available2020-06-19T22:51:31Z
dc.date.issued2020-06-19
dc.identifierKOS-762877528705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88260
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou animace humanoidních postav. Cílem práce je seznámit čtenáře se základními pojmy a principy, které jsou spojené s vytvářením humanoidních 3D postav a jejich animací. Je popsán proces přípravy modelů k animaci, který je prakticky předveden na modelu, přiděleného od vedoucího práce. Pro model je vytvořená ovládací kostra a pomocí metod dopředné a inverzní kinematiky je demonstrován postup vytváření kosterních animací. Výsledkem práce je upravený přidělený model, připravený k vytváření animací, sada základních animací a jednoduchá aplikace v herním engine Unity, kde lze animace demonstrovat.cze
dc.description.abstractThis thesis is focused on humanoid character animation. The goal is to introduce the basic terminology and principles associated with creating and animating 3D characters to the reader. The whole process of preparing a character for animation is explained and demonstrated on model assigned by thesis supervisor. Skeleton of the model is created with rigging and skinning techniques. Creation of skeletal animation using forward and inverse kinematics is demonstrated. The result of this project is a model with an advanced rig, appropriate for animation. A set of basic animations is created and demonstrated in simple Unity application.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecthumanoidní animacecze
dc.subjectriggingcze
dc.subjectkloubová soustavacze
dc.subjectkosterní animacecze
dc.subjectprocedurální animacecze
dc.subjectpřímá kinematikacze
dc.subjectinverzní kinematikacze
dc.subjectdemonstrační aplikacecze
dc.subjectBlendercze
dc.subjectUnitycze
dc.subjecthumanoid animationeng
dc.subjectriggingeng
dc.subjectarticulated structureeng
dc.subjectskeletal animationeng
dc.subjectprocedural animationeng
dc.subjectforward kinematicseng
dc.subjectinverse kinematicseng
dc.subjectdemonstrational applicationeng
dc.subjectBlendereng
dc.subjectUnityeng
dc.titleAnimace humanoidního 3D modelucze
dc.titleAnimation of a humanoid 3D modeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeRichtr Radek
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam