Zobrazit minimální záznam

The launch of new product on market



dc.contributor.advisorVávra Oldřich
dc.contributor.authorLandkammerová Eva
dc.date.accessioned2012-02-02T01:02:48Z
dc.date.available2012-02-02T01:02:48Z
dc.date.issued2012-02-02
dc.date.submitted2012-02-02 02:00:01.0
dc.identifierKOS-267395919305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/8821
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.titleUvedení nového výrobku na trh
dc.titleThe launch of new product on marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.date.updated2012-02-02T01:02:48Z
dc.date.accepted2011-06-23 00:00:00.0
dc.contributor.refereeČupak Dimitrij
dc.description.departmentkatedra managementucze
theses.degree.nameIng.cze
theses.degree.disciplinePodnikání a management v průmyslucze
theses.degree.grantorMasarykův ústav vyšších studiícze
theses.degree.programmePodnikání a komerční inženýrství v průmyslucze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam