Zobrazit minimální záznam

Lanuch of a Product Innovation on B2B Market



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorKateřina Neradová
dc.date.accessioned2020-06-17T22:51:56Z
dc.date.available2020-06-17T22:51:56Z
dc.date.issued2020-06-17
dc.identifierKOS-986693185105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88100
dc.description.abstractV diplomové práci je zpracována problematika inovací a jejich důležitosti v podnikatelském prostředí. Cíl práce je zpracování všech dostupných informací k tomu, aby došlo k úspěšnému uvedení produktu na trh pro vybranou společnost. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje základní informace k tématu inovací se zaměřením na produktové inovace a jejich propagaci pomocí marketingových činností. V praktické části diplomové práce je zpracování produktové inovace pro konkrétní společnost včetně podnikatelského plánu a návrhu komunikační strategie. Zpracovaná diplomová práce přináší společnosti podklad pro uvedení nového produktu na trh a zmiňuje všechny výhody i rizika tohoto investičního rozhodnutí.cze
dc.description.abstractThis master’s thesis deals with problems of innovations and their importance in the business environment. The aim of the work is to process all the information about the successful presentation of the product on the market in the selected company. The work is divided into two parts. The theoretical part summarizes the basic information on the topic of innovations with a focus on product innovations and their promotion through marketing activities. The practical part of the master’s thesis is the elaboration of product innovation for a specific company, including a business plan and a proposal for a communication strategy. The processed master’s thesis brings the company basics for launching a new product on the market and mentions all the benefits and risks of this investment decision.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBusiness pláncze
dc.subjectB2B trhcze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectproduktová inovacecze
dc.subjectUser Experience Designcze
dc.subjectBusiness planeng
dc.subjectB2B marketeng
dc.subjectcommunication strategyeng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectproduct innovationeng
dc.subjectUser Experience Design  eng
dc.titleUvedení produktové inovace na B2B trhcze
dc.titleLanuch of a Product Innovation on B2B Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŠtěpánek Petr
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam