Zobrazit minimální záznam

Quality Evaluation of Provided Services Using Mystery Shopping Method



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorTim Poláš
dc.date.accessioned2020-06-14T10:41:36Z
dc.date.available2020-06-14T10:41:36Z
dc.date.issued2020-06-13
dc.identifierKOS-1085735648005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88015
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum pomocí metody Mystery Shopping. Ten se zabývá poradenskými službami v obchodech zaměřených na prodej elektroniky. V úvodu teorie je popsán zákazník, jeho rozhodování a cesta nákupním procesem. Marketingový mix se zaměřuje na služby. Popis marketingového výzkumu je rozdělen na jednotlivé etapy a v rámci něj jsou definovány data a informace. V praktické části je popis přípravy výzkumu a jeho provedení. Začíná hledáním cíle, potvrzením zvolené metody a výběrem Mystery Shopperů. Poté je vysvětlena tvorba scénáře a vyhodnocovacího dotazníku. Výsledky jsou zpracovány do tabulek a grafů. V poslední kapitole jsou závěrečná hodnocení služby a návrhy firmám do budoucna.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis aims to conduct marketing research using the Mystery Shop-ping method. Which deals with consulting services in stores focused on the sale of electronics. The introduction to the theory describes the customer, his decision-making and the path through the purchasing process. The marketing mix focuses on services. The description of Marketing Research is divided into individual stages within which data and information are defined. The practical part describes the preparation of research and its execution. It starts by searching for a goal, con-firming the chosen method, and selecting Mystery Shoppers. Then the creation of the scenario and the evaluation questionnaire is explained. The results are proces-sed into tables and graphs. The last chapter contains the final evaluations of the service and proposals for companies for the future.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBody stykucze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectMystery Shoppingcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectSchrammův komunikační modelcze
dc.subjectSTDCcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectCustomereng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectMystery Shoppingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectSTDCeng
dc.subjectThe Schramm Model of Communicationeng
dc.subjectTouchpointseng
dc.titleHodnocení kvaloity poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shoppingcze
dc.titleQuality Evaluation of Provided Services Using Mystery Shopping Methodeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeNěmečková Iveta
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam