Zobrazit minimální záznam

Brand Building With an Emphasis on Social Networks



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorŠtěpán Vilímek
dc.date.accessioned2020-06-14T10:40:33Z
dc.date.available2020-06-14T10:40:33Z
dc.date.issued2020-06-14
dc.identifierKOS-884678436505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87966
dc.description.abstractBakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě důležité. Další část teoretické části je zaměřená na Budování značky a souvisejí-cích pojmů, jako je corporate idenitity a public relations. Praktická část práce začíná představením společnosti Obklady Vilímek, situační analýzou, positionin-gem a SWOT analýzou. Dále se díváme na to, jak firma spravuje svůj marketing a hlavně, jak do teď pracovala s marketingem na sociálních sítích. V třetí části praxe vyhodnocujeme situaci a vytváříme návrh pro změny na webu, v online reklamě a marketingu na sociálních sítích.cze
dc.description.abstractThe Bachelor´s Thesis is entitled “Brand Building with an Emphasis on Social Networking“ In its theoretical part, the thesis develops an analysis of social networking sites, their use, marketing focus and other information significant for social networking. The theoretical part further focuses on brand building, corporate identity and public relations. The practical part introduces “Obklady Vilímek Company”, situation analysis, positioning and SWOT analysis. Then the survey focuses on marketing management of this company, and, in particular, on the fact how the company has handled its marketing on social networks up to the present. The third part of the practical research evaluates the results and develops a concept with recommendations on how to change the existing website, advertising and marketing on social networking sites.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectbudování značkycze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectSocial networkingeng
dc.subjectbrand buildingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectInterneteng
dc.titleBudování značky s důrazem na sociální sítěcze
dc.titleBrand Building With an Emphasis on Social Networkseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePlzáková Lucie
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam