Zobrazit minimální záznam

Evaluation of the Communication Campaigns of the Selected Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorValerie Tomášková
dc.date.accessioned2020-06-14T10:40:12Z
dc.date.available2020-06-14T10:40:12Z
dc.date.issued2020-06-14
dc.identifierKOS-878590328405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87948
dc.description.abstractBakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na online marketing a vyhodnocením 3 komunikačních kampaní společnosti AMC v letech 2016, 2017 a 2018. Sleduje také vývoj investic do off-line a online marketingu v daných kampaních a využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v rámci komunikačních kampaní společnosti AMC. Součástí práce je i vyhodnocení nereprezentativní marketingové sondy zabývající se chováním cílových skupin na internetu a různých sociálních sítích. Tato data jsou poté využita k vytvoření doporučení pro společnost AMC, jak inovovat a zlepšit marketingovou komunikaci vůči jednotlivým cílovým skupinám.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the marketing mix, communication mix and describes the principles of setting up communication campaigns in the theoretical part. The practical part deals with the development of off-line and online marketing with an emphasis on online marketing and evaluation of 3 communication campaigns of AMC in 2016, 2017 and 2018. It also monitors the development of investments in off-line and online marketing in these campaigns and use of individual marketing communication tools within AMC communication campaigns. Part of the work is also the evaluation of an un-representative marketing probe dealing with the behaviour of target groups on the Internet and various social networks. This data is then used to make recommendations for AMC on how to innovate and improve marketing communication with individual target groups.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjectonline marketingová komunikacecze
dc.subjectoff-line marketingová komunikacecze
dc.subjectcílová skupinacze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.subjectonline marketing communicationeng
dc.subjectoff-line marketing communicationeng
dc.subjecttarget groupeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.titleVyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosticze
dc.titleEvaluation of the Communication Campaigns of the Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKrálová Petra
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam