ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra řídicí techniky
  • Bakalářské práce - 13135
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra řídicí techniky
  • Bakalářské práce - 13135
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vývoj verifikační platformy pro přeaktuovaná vozidla

Development of verification platform for overactuated vehicles

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Tomáš Rutrle
Vedoucí práce
Haniš Tomáš
Oponent práce
Liškář Petr
Studijní program
Kybernetika a robotika
Instituce přidělující hodnost
katedra řídicí techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je vývoj přeaktuované platformy vhodné pro verifikaci řídících algoritmů vozidel se čtyřmi nezávisle zatáčejícími koly. Nejprve je představena mechanická konstrukce vozidla spolu s instrumentací platformy, imlementací senzorů, získáváním dat a řízením aktuátorů vozidla. Nasazené senzory jsou dále validovány a s využitím senzorové fúze jsou získány kličové stavy vozidla potřebné k dynamickému řízení. Na závěr jsou vyvinuty a otestovány kinematické řídící algoritmy za účelem ověření funkčnosti platformy.
 
The main focus of this thesis is on the development of an overactuated platform suitable for the verification of four wheel steering control algorithms. The mechanical construction is presented as well as the instrumentation of the platform including sensor deployment, data acquisition and actuator control. Furthermore, the validation of the implemented sensors takes place followed by vehicle states acquisition necessary for dynamic control using sensor fusion. At last, simple kinematic feed-forward control algorithms are presented to showcase the performance of the platform.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/87712
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (43.52Mb)
PRILOHA (42.91Mb)
POSUDEK (209.8Kb)
POSUDEK (230.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13135 [494]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV