Zobrazit minimální záznam

Adaptive Cruise Control algorithm development



dc.contributor.advisorHaniš Tomáš
dc.contributor.authorJan Švancar
dc.date.accessioned2020-06-10T11:12:17Z
dc.date.available2020-06-10T11:12:17Z
dc.date.issued2020-06-04
dc.identifierKOS-857605053605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87664
dc.description.abstractÚcelem této práce bylo vyvinout testovací rozhraní pro Adaptivní tempomat ve virtuálním prostredí a vyvinout algoritmus Adaptivního tempomatu s požadavky na bezpecnost a komfort pasažéru k otestování. K vytvorení testovacího rozhraní bylo použito modelu dynamiky vozu pro simulaci reálného vozidla, Automated Driving Toolboxu pro Matlab a Simulink a síte ROS2. Algoritmus adaptivního tempomatu byl navrhován, aby se zvláštním zamerením na bezpecnost a komfort pasažéru. Skládá se trí podsystému, a to systém Sledovaní zamereného vozidla, který vede vozidlo k požadované vzdálenosti mezi vozidly, tempomatu, který omezuje výstupní sílu systému Sledování zamereného vozidla pro predejití prekracovaní maximální rychlosti, a systému Cut-in, který je urcený pro zvládnutí nebezpecných situací v provozu.cze
dc.description.abstractPurpose of this work was to develop testing framework for Adaptive Cruise Control algorithm in virtual environment and then design Adaptive Cruise Control algorithm with demands on safety and comfort of passengers to be tested. To create testing framework was used vehicle dynamics model to simulate real vehicle behaviour, Automated Driving Toolbox for Matlab and Simulink and ROS2 network. Adaptive Cruise Control algorithm was designed with speacial focus on safety and comfort of the passengers. It consists of three subsystems, Target Vehicle Follow system, which leads vehicle to desired spacing between vehicles and keeps it, Cruise Control system, which limit force output of Target Vehicle Follow system to prevent crossing maximal velocity and Cut-in system to handle dangerous situation in traffic.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecttestovací rozhranícze
dc.subjectvirtuální prostředícze
dc.subjectsíť ROS2cze
dc.subjectAdaptivní tempomatcze
dc.subjectACCcze
dc.subjecttempomatcze
dc.subjectCCcze
dc.subjectCut-incze
dc.subjectautomobilitacze
dc.subjecttesting frameworkeng
dc.subjectvirtual environmenteng
dc.subjectROS2 networkeng
dc.subjectAdaptive Cruise Controleng
dc.subjectACCeng
dc.subjectCruise Controleng
dc.subjectCCeng
dc.subjectCut-ineng
dc.subjectautomotiveeng
dc.titleVývoj algoritmů adaptivního tempomatucze
dc.titleAdaptive Cruise Control algorithm developmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBušek Jaroslav
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam