Posouzení únosnosti mostu v areálu Škoda Plzeň
The assesment of the steel bridge in Škoda factory
dc.contributor.advisor | Ryjáček Pavel | |
dc.contributor.author | Jakub Stejskal | |
dc.date.accessioned | 2020-02-12T23:52:02Z | |
dc.date.available | 2020-02-12T23:52:02Z | |
dc.date.issued | 2020-02-12 | |
dc.identifier | KOS-982516469005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/86800 | |
dc.description.abstract | Obsahem této diplomové práce je stanovení zatížitelnosti Vn, Vr a Ve nosné konstrukce a pilířů ocelového silničního mostu v areálu Škoda Plzeň. Most je spojitý nosník o dvou polích o rozpětí 29,6 a 38,6 m a je v přímé. Příčný řez tvoří dva symetrické komorové nosníky, které jsou spojené příčníky. Mostovka je ortotropní s nespřaženou betonovou deskou. Pod mostem je železniční koridorová trať. Pro výpočet jsou použity metoda efektivních šířek a metoda redukovaných napětí. | cze |
dc.description.abstract | The content of this master's thesis is an assessment of superstructure and pillars of steel road bridge in Škoda factory. The bridge is two span (29,6 m and 38,6 m) continuous beam horizontally and vertically straight. Cross section consist of two box girders connected by cross beams. Bridge deck is orthotropic with no interact concrete deck. The railway corridor is under the bridge. Effective width method and reduced stress method are used for the assessment. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | ocelový most | cze |
dc.subject | silniční most | cze |
dc.subject | ortotropní mostovka | cze |
dc.subject | komorový most | cze |
dc.subject | boulení | cze |
dc.subject | smykové ochabnutí | cze |
dc.subject | zatížitelnost | cze |
dc.subject | steel bridge | eng |
dc.subject | road bridge | eng |
dc.subject | orthotropic bridge deck | eng |
dc.subject | box girder | eng |
dc.subject | buckling | eng |
dc.subject | shear lag | eng |
dc.title | Posouzení únosnosti mostu v areálu Škoda Plzeň | cze |
dc.title | The assesment of the steel bridge in Škoda factory | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Jermoljev David | |
theses.degree.discipline | Konstrukce a dopravní stavby | cze |
theses.degree.grantor | katedra ocelových a dřevěných konstrukcí | cze |
theses.degree.programme | Stavební inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 11134 [610]