Postoje středoškoláků ke studiu střední odborné školy
Student Attitudes Towards Technical Secondary Studies
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Petr Štaubert
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce „Postoje středoškoláků ke studiu střední odborné školy“ se zaměřuje na faktory, které ovlivnily volbu studijního oboru u žáků studijního oboru Dopravní prostředky na střední škole v Ústeckém kraji. Současně zjišťuje kvalitu výuky všeobecně vzdělávacích předmětů, odborných předmětů a individuálních praxí tak, jak ji vnímá žák. Dále se zaměřuje na to, co bude pro žáky rozhodující při volbě budoucího zaměstnání a na to, zda by dále pokračovali ve studiu oboru, v jiném oboru nebo zvolili jinou variantu. The Bachelor thesis „Attitudes of Secondary School Students towards the Study of Secondary Vocational School“ focuses on the factors that influenced the choice of the field of study among the students of the field of study Trans-portation means at the secondary school in the Ústí Region. At the same time, it includes the search of the teaching quality of general education subjects, vocational subjects and individual school practical classes as perceived by the students. It also focuses on what will be decisive role for students in choosing their future job and whether they would continue their studies in or outside the field or not at all.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]