Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication: An Advertising Analysis



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorOndřej Skořepa
dc.date.accessioned2020-02-06T23:51:30Z
dc.date.available2020-02-06T23:51:30Z
dc.date.issued2020-02-06
dc.identifierKOS-695600128705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86575
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor zabývá deskriptivou brandu, značky a reklamy jako takové, jejích druzích a prvcích, zatímco v praktické částí se provádí analýza celkem 16 reklamních spotů společnosti T-Mobile. V závěru této práce autor dochází k zjištění, že nejvíce tato společnost používá apely na vhodnost, láci a afilaci. Zároveň ty nejúspěšnější spoty obsahují navíc apel na modernost a sexualitu. Klíčovými faktorem úspěšnosti reklamních spotu této společnosti bylo použití nevšedních až bizarních scénářů.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to research information about the ways, how to reach the attention of video ads consumers. For this purpose this work was split into two parts - theoretical and analytical. Within theoretical part author describes terms as brand, trademark, and advertising itself, also including its various kinds and components. Second part is dedicated to analysis of 16 advertising spots of T-Mobile company. The conclusion of the work presents, that the most common advertising appeals, that was used, was suitability, cheapness and affiliation. On top of that, most successful spots contained appeals to modernity or sexuality. As the result, good results of this company advertising strategy seem to be caused by the very unusual - even bizarre scripts.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectreklamní apelycze
dc.subjectT-Mobilecze
dc.subjectreklamní spotcze
dc.subjectemocecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectadvertising appealseng
dc.subjectT-Mobileeng
dc.subjectadvertising spoteng
dc.subjectemotionseng
dc.titleMarketingová komunikace: Analýza reklamního spotucze
dc.titleMarketing Communication: An Advertising Analysiseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSýkorová Jasna
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam